Saturday, September 17, 2011

是时候了。

剩下最后三个礼拜就考sem 2了。
过后就是大考了。
可是我还是悠哉悠哉的,
真的是不见棺材不掉泪。
有,我有担心考试,因为自己的程度真的是低到~~
可是看到书本就会马上睡觉。
我的天儿,可不可以不要那么懒惰。
是时候读书了。


前几天把tisc form给填了。
基本上就是选哪间大学读什么科系啦。
哈哈结果填了连自己都想笑的科目。
虽然有点不自量力,可是我还是希望会中到。
不管结果如何,都是上帝的旨意。
如果中到别科,也是上帝要我读的。
我能做的只剩下交托。=)


还有就是昨晚上去KMC的联合团契。
OMG他们的英文讲的好好。
本来想说去认识一下新朋友,
可是我竟然第一步都跨不出去。
我才知道自己有多害羞。。
不是啦,是自卑自己的英文。
broken到~~
怕说一句,接不到下一句。
不行了不行了。
我!要!!improve!!! 英文!!!!

加油加油加油。
不要懒惰不要懒惰不要懒惰。
不要埋怨不要埋怨不要埋怨。
告诉上帝告诉上帝告诉上帝!
×自我催眠中×


飘走~~[*_____*]

1 comment:

  1. 一只鱼刚游过此地。Seriously, you're better than me. At least you have now chosen the course you want to study. I'm still quite uncertain with what I should do. Should I follow my own heart or my parent's choice? Anyway, you should be glad because I have more failures than you. Things planned not going as normal, and the application I told you earlier, I might not be applying it this year. Strengthen your heart and believe in your God. He will lead you all the way just how he leads me out from every difficulties I faced.

    ReplyDelete